gru 18, 2018
Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy, być może nie miałeś jeszcze okazji, aby zainwestować w stworzenie profesjonalnej strony internetowej. Mimo że żyjemy w czasach wszechobecnej komputeryzacji, a media społecznościowe i Internet zdają się nas zewsząd otaczać, nie każda firma czy też jej właściciele widzą potrzebę wchodzenia w wirtualny świat, z różnych powodów.
Jedni twierdzą, że nie potrzebują strony, bo działają w branży, która z Internetem nie ma nic wspólnego. Inni uważają, że to strata czasu i pieniędzy i wolą inwestować w tradycyjną reklamę w telewizji, radiu czy na bilbordach. Jeszcze inni nie rozumieją, dlaczego posiadanie strony internetowej jest ważne i jakie korzyści może im przynieść. Ostatnia grupa to właściciele firm, którzy owszem posiadają firmowy serwis internetowy, ale został on utworzony na początku działalności firmy i od tamtego momentu na stronie zupełnie nic się nie zmieniło. Bez względu na to, do której grupy się zaliczasz, warto dowiedzieć się dlaczego firmowe serwisy internetowe są tak ważnym narzędziem w promocji firmy, a także jak skutecznie korzystać z tego narzędzia.
Czy musisz mieć firmową stronę internetową?
To Ty jesteś właścicielem firmy, Ty nią zarządzasz i sam decydujesz o tym, co musisz a czego nie. Pytanie raczej, czy warto mieć firmową stronę internetową? Tutaj odpowiedź brzmi – oczywiście, że warto! Dlaczego? Krótko, mówiąc, warto, ponieważ firmowa strona w Internecie otwiera przed Twoją firmą nowe horyzonty. Na początku 2018 roku raport Digital Report wykazał, że ponad połowa populacji tj. 53%, czyli ponad 4 miliardy osób na świecie ma dostęp do Internetu.
Internet jest obecnie podstawą funkcjonowania świata i to jest najprostszy, a zarazem najbardziej oczywisty argument, dlaczego warto, aby Twoja firma istniała w sieci. Jak widzisz Internet to potęga i chociażby z tego powodu, dobrze jest płynąć z nurtem. Przejdźmy jednak do konkretnych możliwości, jakie daje posiadanie własnej strony Internetowej.
Firmowy serwis internetowy – jaką funkcje może spełniać w Twojej działalności?
Bez względu na to, w jakiej branży działasz, jaką firmę prowadzisz, czy jesteś producentem, przedstawicielem, marką osobistą czy też pośrednikiem, firmowy serwis internetowy będzie narzędziem, które dopasuje się do Twoich potrzeb. Strona internetowa Twojej firmy może być:
- narzędziem budowania wizerunku marki
- dodatkowym kanałem dystrybucji
- narzędziem budowania lojalności klientów
- narzędziem do promocji firmy/produktu
- sposobem komunikacji wielopoziomowej
- wsparciem działu marketingu oraz PR
- wizytówką firmy
Możliwości jest wiele, można je łączyć lub postawić tylko na niektóre z nich, ważne, aby działania w sieci z wykorzystaniem strony internetowej były elementem strategii marketingowej firmy. Tylko spójna strategia przynosi realne i oczekiwane korzyści.
Aktualizacja i nowoczesne rozwiązania podstawą sukcesu
Masz już własną stronę, która została stworzona parę lat temu? To wspaniale, jesteś w sieci, a klienci mogą Cię odszukać i dowiedzieć się czym się zajmujesz. Jednakże kilka lat w świecie Internetu i nowych technologii to sporo czasu. Niemal w każdej branży pojawiły się w tym czasie nowe rozwiązania i innowacje, o których warto mówić. Warto więc upewnić się czy Twoja strona internetowa spełnia dzisiejsze wymogi rynku oraz potencjalnych klientów.
Nowoczesny serwis internetowy dopasowany do potrzeb Twojej firmy
Jeżeli zastanawiasz się w tym momencie co powinieneś zrobić, aby zacząć czerpać prawdziwe korzyści z posiadania firmowego serwisu Internetowego, mamy dla Ciebie oczywiste rozwiązanie. Oddaj się w ręce profesjonalistów i pozwól sobie pomóc. Doświadczona firma tworząca nowoczesne strony internetowe przygotuje dla Ciebie optymalny serwis internetowy, idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Zamawiając stworzenie firmowej strony od podstaw, będziesz mógł przedstawić swoje wymagania, specyfikę branży oraz klienta, do którego chcesz trafić. Firma realizująca Twój projekt dokładnie zapozna się z ofertą Twojej konkurencji, zweryfikuje grupę docelową, a następnie opracuje projekt funkcjonalnego serwisu. Na podstawie zebranych danych zostanie zrealizowany projekt graficzny, a następnie wdrożenie serwisu, testy oraz ewentualne poprawki. Takie rozwiązanie daje Ci pewność, że Twoja strona będzie unikalna, w pełni dopasowana do wymagań rynku, branży oraz potencjalnych klientów i ich potrzeb.